Köp Byt & Sälj-forumen

Förslag, nyheter, kommentarer och diskussioner om forumet och webbplatsen Commodore 64 - "datorernas folkvagn"

Moderatorer: Fanta_gbg, e5frog, stonan, Zlasher

Re: Köp Byt & Sälj-forumen

Inläggav Ron » 26 december 2010, 14:25

bepp skrev:
Jodå det har ju visat sig vara ett framgångskoncept Hur många spel är du uppe i nu? :

Det är väl cirka 2100 olika titlar och en hel massa olika utgivningar av de flesta!

Ökade inte på med så många titlar i år men det blir ju så när man har samlat några år :-(
Det blir svårare när man har de flesta av de vanliga titlarna.
Ron
Lärling
Lärling

Inläggav Temin » 18 maj 2012, 20:12

Har vi haft någon krasch? Jag är inte en flitig besökare men jag gjorde en förfrågan på en säljes-annons för ett tag sedan vilken verkar ha försvunnit helt. Söker jag på mina inlägg så hittar jag inte ett enda.

Edit: Söker jag nu på mina inlägg så hittar jag i alla fall detta, så funktionen "visa dina inlägg" verkar ju fungera men jag har gjort fler inlägg än detta.
Temin
Nybörjare
Nybörjare

Köp Byt & Sälj-forumen

Inläggav Metalux » 18 maj 2012, 22:20

Temin skrev:Har vi haft någon krasch? Jag är inte en flitig besökare men jag gjorde en förfrågan på en säljes-annons för ett tag sedan vilken verkar ha försvunnit helt. Söker jag på mina inlägg så hittar jag inte ett enda.

Edit: Söker jag nu på mina inlägg så hittar jag i alla fall detta, så funktionen "visa dina inlägg" verkar ju fungera men jag har gjort fler inlägg än detta.

Jag undrar detsamma. Har också upplevt det.
Metalux, assembler, C64, Amiga.
Användarvisningsbild
Metalux
Erfaren lärling
Erfaren lärling

Sv: Köp Byt & Sälj-forumen

Inläggav Bnicke » 19 maj 2012, 09:13

Nej.. ingen serverkrash e.d.. däremot rensas gamla inlägg i köp/sälj automatiskt bort efter en viss tid.
Bild
Användarvisningsbild
Bnicke
Webmaster
Webmaster

Inläggav Temin » 20 maj 2012, 14:44

Ok, kan jag då få den senaste uppdateringen på annonstråden så jag vet om jag fick svar eller åtminstonde få information om vem trådskaparen var, så jag vet vem som lade in annonsen? Jag är helt oförstående varför inlägg raderas automatiskt men väljer väl för fridens skull att tro att det finns en jättebra anledning.
Temin
Nybörjare
Nybörjare

Inläggav Bnicke » 20 maj 2012, 23:13

Det har alltid varit så.. trådar i den kategorin rensas bort 180 dagar efter senaste inlägg.
Har ingen svarat i en annonstråd på 180 dagar är nog grejjen såld/köpt eller så är ingen intresserad men det kan ju vara tråkigt för historikens skull..
Bild
Användarvisningsbild
Bnicke
Webmaster
Webmaster

Inläggav e5frog » 22 maj 2012, 22:11

Nä, bort med det bara, lika surt varje gång man söker efter något man vill ha, hittar det för 500 spänn här och där och till slut hittar man den för en hundralapp fast annonsen var tre år gammal så där var det kört. Annonser är väl en "färskvara" jag ser inget värde i att spara på de.
Kolla in mitt Fairchild System bild-galleri:
fairchild fairchild fairchild Bild fairchild fairchild fairchild
Användarvisningsbild
e5frog
Moderator
Moderator

Föregående

Återgå till Forumet & webbplatsen