Förbättrad smilie-ordning m.m.

Förslag, nyheter, kommentarer och diskussioner om forumet och webbplatsen Commodore 64 - "datorernas folkvagn"

Moderatorer: Fanta_gbg, e5frog, stonan, Zlasher

Förbättrad smilie-ordning m.m.

Inläggav Commodorianen » 30 december 2013, 21:13

Kanske inte så mycket att skriva om egentligen men jag förbättrade precis ordningen på smilies så att de smilies som visas när man klickar på "Ny tråd" utan att klicka på "Visa fler smilies" är de smilies som jag tycker är mest relevanta för forumet, vilket är vanliga smilies + Commodore-relaterade smilies. Jag rättade också några stavfel i forumkategoribeskrivningar och tog bort en gammal skräpforumkategori som bara administratörer hade tillgång till (den innehöll bara några få gamla "skräptrådar" så den var inte meningsfull).
Användarvisningsbild
Commodorianen
Grundare av forumet
Grundare av forumet

Re: Förbättrad smilie-ordning m.m.

Inläggav d0c » 29 april 2014, 13:56

Commodorianen skrev:Kanske inte så mycket att skriva om egentligen men jag förbättrade precis ordningen på smilies så att de smilies som visas när man klickar på "Ny tråd" utan att klicka på "Visa fler smilies" är de smilies som jag tycker är mest relevanta för forumet, vilket är vanliga smilies + Commodore-relaterade smilies. Jag rättade också några stavfel i forumkategoribeskrivningar och tog bort en gammal skräpforumkategori som bara administratörer hade tillgång till (den innehöll bara några få gamla "skräptrådar" så den var inte meningsfull).

bra jobb commodorianen :)
Användarvisningsbild
d0c
C64-entusiast
C64-entusiast

Återgå till Forumet & webbplatsen