Som några av er kanske redan sett, planerar vi att arrangera Retrogathering i Västerås lördag 8 oktober 2022. Platsen är Växhuset som tidigare. Denna gång gör vi det till minne av Frax, en av medarrangörerna av de första mässorna och senare flitig utställare varje år tills han tragiskt nog gick bort alltför tidigt förra året.
Vi har i nuläget inga planer på hedersgäster, och dessutom har den läktare som fanns tidigare tagits bort, så skulle vi ha någon form av föreläsare får vi ändå möblera med stolar på golvet. Förstås kommer vi ha en spelavdelning som brukligt och Pong-SM, men ser det som en mjukstart med fokus på marknadsdelen efter tre års uppehåll.
Mässan är öppen 10:00 - 18:00, och betalande medlemmar i Retrogathering Intresseförening får komma in 9:30. Inträde 120 kr, som förstås ingår i medlemsavgiften. Eftersom Retrogatherings hemsida också är under återuppbyggnad får man kontakta oss via Facebook, e-post eller kanske mig här på forumet via PM om man vill bli medlem. Ett utskick om medlemskap skickades natt mot torsdag 18/8 men hos många kan det ha hamnat i skräpposten, eftersom vi inte har 100% konfiguration av e-posten ännu.
http://retrogathering.se/
Retrogathering 2022
ModeratorerCOLON Fanta_gbg, e5frog, stonan, Zlasher
- bittin
- Stormästare
- InläggCOLON 1220
- Blev medlemCOLON 21 december 2005, 11:06
- OrtCOLON Täby
- CONTACTCOLON
Re: Retrogathering 2022
och 2023s RG blir i September funderar på om jag ska ta mig till detta eller SAKs Hösthack inte riktigt bestämt mig än vi får se